Veelgestelde vragen

Met welke levertijd moet ik rekening houden?
Klik hier voor meer informatie.

Er ging iets fout bij de betaling. Hoe kan ik de betaling alsnog afronden?
Controleer eerst of je een betaalbevestiging hebt ontvangen. Heb je deze mail niet ontvangen? Dan hebben wij je betaling ook niet ontvangen. In dat geval ontvang je binnen een uur een geautomatiseerde e-mail met stappenplan om de betaling alsnog in orde te kunnen maken. Wij houden het artikel tijdelijk voor je gereserveerd.

Ik heb per ongeluk een dubbele order geplaatst, wat nu?
Wanneer er twee precies dezelfde bestellingen zijn geplaatst, worden deze bestellingen bij ons gesignaleerd. Wij annuleren automatisch de niet betaalde order.

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb die nog niet ontvangen.
PostNL streeft ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.

NL: staat je bestelling al 2 werkdagen op verzonden?
BE: staat je bestelling al 6 werkdagen op verzonden?

Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Klik hier voor meer informatie.

Hoe lang heb ik garantie op mijn product?
Wij hanteren 3 maanden garantie op de producten van Casimoda en op merkproducten 1 jaar. Onze garantie geldt logischerwijs niet op een defect dat is veroorzaakt door slijtage, verkeerd of intensief gebruik.

Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik deze nog annuleren of wijzigen?
Dit is mogelijk als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice.

Ik heb een vraag over de factuur van Billink
Neem contact op met de klantenservice van Billink voor vragen over de factuur. Wij behandelen alleen vragen over de geleverde artikelen.