Levering

Aangepaste levertijden in de periode 21 juni t/m 2 juli 2025

Ons team is van zaterdag 21 juni t/m woensdag 2 juli met vakantie. In deze periode worden er geen bestellingen verwerkt of verzonden.

Plaats je je bestelling tijdens deze dagen? Dan wordt je bestelling op donderdag 3 juli verzonden.

Maar.. we willen je bedanken voor je geduld! 

Daarom krijg je
in deze periode 20% korting met de code VAKANTIE20.

Sla je slag tijdens deze ‘vakantie deal’, want deze actie is écht tijdelijk. Bedankt voor je begrip en geduld!

Wanneer versturen jullie mijn bestelling?

Bestel je op werkdagen voor 16:00 uur? Dan versturen we je pakketje dezelfde dag nog. Is een product niet meteen leverbaar? Dan zie je de langere levertijd op de productpagina staan.

Bezorging Nederland

PostNL bezorgt briefpost in Nederland meestal op de eerstvolgende bezorgdag (dinsdag t/m zaterdag), maar dit kan door drukte helaas soms ook een aantal dagen langer duren. Heb je jouw bestelling na 5 postdagen nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op met vermelding van jouw ordernummer. 

Bezorging België

Naar België moet je rekening houden met een langere levertijd. Nadat wij je bestelling hebben verzonden doet PostNL er naar België gemiddeld 2 tot 5 werkdagen over om je postpakketje te bezorgen.

Moet ik verzendkosten betalen?

Dit hangt af van de verzendmethode die je kiest, maar we bieden altijd een optie van gratis verzending. 

Ik wil mijn bestelling volgen. Kan dat?

Absoluut, dit is mogelijk. Tijdens het afrekenen kun je kiezen voor verzending met track&trace. Zodra we jouw bestelling hebben verzonden, sturen we je een link waarmee je het pakket kunt volgen. Om een zending te kunnen volgen met track&trace rekenen wij een toeslag van €2,50 per bestelling.

Ik heb geen e-mail van mijn bestelling ontvangen. Is de bestelling geslaagd?

Binnen 30 minuten nadat je je bestelling hebt betaald, sturen we een orderbevestiging naar het opgegeven e-mailadres tijdens de bestelling. Als je de bevestigingsmail niet hebt ontvangen, controleer dan je spamfolder of je map met ongewenste e-mail. Als de orderbevestiging daar niet te vinden is of als je vermoedt dat er een typefout is gemaakt in het opgegeven e-mailadres bij het plaatsen van de bestelling, neem dan gerust contact op met onze klantenservice!